Bonzy idag

Idag åkte vi till ridhuset igen och idag var Rebecca min dressyrtränare hemma så hon hjälpte mig lite och hon tycket att han såg så fin ut, och det gör han med.
Han har släppt helt och det känns och syns.
Så himla glad över att det gå så sjukt bra som det gör
 
 
Sen när jag kom men så klippte jag han och det blev inte så som jag trodde de skulle bli, min klippmaskin var sönder så jag fick låna Amansdas men mina blad passade inte till hennes så det funkade inte, så pappa gjorde  någon speciall sak med våran och det dampande efter ca 5 min, så det tog mig 3 timmar att klippa hela han, och jag är inte klar än, kom in från stallet 9. Har lite kvr på hans ben och hovar, lite på aknsiktet och sen finslippet och det vet jag inte när jag kan göra med det löser sig, jobbar ons-tor-fre-lör hihi nu är jag rik snart.
 
Pappa är det som har tagit kort idag, han lär sig han med :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0