Konfernationen/prao

Igår hade jag en underbar dag men släkt och vänner, startade upp dagen med att åka in till salongen för att fixa naglar, hår och smink innan själva komfermationen. det började i kyrkan 12 och var klart 2. Åkte hem och åt god mat och fick fina presenter av familj,släkt och goa vänner. känns så sjukt bra att det äntligen är slut, fast lite kommer man sakna allt.  
 
Denna veckan har jag inte jag varit i skolan allas för att jag har haft prao, var hos Annelie Borg en mycket duktig dressyr ryttare, veckan har varit mycket lärorik och framförallt har ja haft roligt. Känns skönt på ett sätt nu att komma tillbaka i skolan, snart börjar slut spröten och sen är det SOMMARLOV, helt galet inte långt kvar. Nu ska jag ut och rida Bonzy och fury, ikväll kommer ett inlägg med alla presenter jag fått. Kom gärna med tips och förslag om vad ni tycker ja ska blogga mer och mindre om. 
 
Blev ingen Göteborg horses show för mig i år tyvärr, haft fullt upp med praoen från onsdag-fredag, igår konfernationen och idag har ja jobbat på morgonen, så är det ibland 
 
Bilden är från igår när jessica hade gjort iorning mig, hon är så duktig, puss bästa syster 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0