Jag hatar att gråta!!

Har nu sagt hej då till Vallie och det va jobbigare än vad jag todde, självklart kom tårarna. Hatar att säha hejdå till djur och människor. USHH
 
Idag har vi en dag med mycket saker, kom precis hem och nu ska jag rida Bonzy, fixa mitt stall och sen kommer Nora och då ska jag hänga med henne på tävlingen med Fury. Efter det ska jag och Jenny hem till Bianca och ja ska gör hennes stall och rida hennes storhäst. Sen efter ett tag kommer väl dem hem igen och då har de en ny poony med hem Anima. Johanna som vi träffade nere på AW i sommras har en 9 årig d-ponny som Bianca ska ha ett tag och jag hjälpa till med lite då när Bianca inte kan eller hinner. Johanna gick omkull med Anima i onsdags och fått en skada i nacken så hon inte får rida på ett tag. Eftersom Bianca och dem på påväg ner till Vetlanda nu ioch lämna av Vallie så tar de med henne upp. Ikväll är det varborgs mys som väntar, ska bara vara med Bianca och Jenny och chilla. Ringde mamma precis och hon ska att hon va på hööks och handlade massa saker. Hon köper ett träns till mig idag som jag har velat haft länge, sen kollar hon på stövlar och små saker, får se vad hon kommer hem med. Nu måste jag sätta igång min dag med hästara, annar kommer ja inte hinna allt. Der va ganska mysigt att gå 1 mil på morgonen. nej Kajsa sluta blogga nu. pööss
 
Johanna och söta Anima i sommras på AW
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0