Bäst på länge!

Hade idag en fantastisk dressyr lektion, bonzy va helt fantastisk och verkligen super fin. Blev helt plötsligt sjukt tagga till dressytävlingen då jag rider LB:2 och LA:3. Ska börja träna på det lite smått nu, rider ju tre klasser den helgen och två helgen där på. så alltså jag ska plugga in 5 olika program på två helger. lycka till kajsa.. 
 
Hade med mig alla saker ut till stallet provade tränset och sadeljorden, inget satt riktigt så som jag ville ha det så jag ska lämna tillbaka det, ska kolla in på skarahästsport och hööks och se fall jag hittar de jag söker och vill ha. Betten tänkte ja prova imorgon. Ska även ta med de på hoppträningen på onsdag för att det är johan som bestämmer, eller bestämmer och bestämmer men han är duktig på det och då littar ja på han. Får se vad han tycker om det nya bette jag har med. 
 
Nu ska ja ut till stallet igen och fixa det sista, sen blir de bara chill kväll för jag är så trött, imorgon börjar jag halv 9 och då ska jag springa 1 mil sen slutar jag, så chill, på onsdag ledig. Så har liksom inget att klaga på direkt. 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

vart ska du tävla? :)

Svar: Klubb dressyren på lrk, och sen Tidaholm :)
Kajsa Tobiasson

2013-04-29 @ 19:05:01
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0